Beker / Bokaal

Voor het eerst in de geschiedenis van onze 60 jarige vereniging is er een open inschrijving voor ons bekertoernooi. Uiteraard hopen we op deze manier verborgen talent in Oisterwijk te ontdekken.

De speeldata voor dit jaar zijn 2 November, 23 November, 4 Januari, 1 Februari, 1 Maart, 12 April de halve finale en op 3 Mei de Finale.

De eerste 5 rondjes speelt iedereen mee ( er word ingedeeld volgens het Zwitsers systeem ) in de halve finale en finale niet meer. In de halve finale van de beker spelen de nr’s 1 t/m 4 van de ranglijst na de eerste 5 ronden. In de halve finale van de Bokaal spelen de 4 hoogst geëindigde spelers met een rating<1500 vanaf plek 5. De partijen beginnen om 20:15, het speeltempo is 1,5 uur per persoon voor de hele partij met een increment van 30 sec vanaf zet 1.

In de eerste 5 ronden kan een bye opgenomen worden, je krijgt dan een half punt.Mocht je met je tegenstander tot overeenstemming komen, dan is het mogelijk een partij op een later tijdstip te spelen, uiterlijk een week voor de volgende ronde dient de partij gespeeld te zijn.

De deelname aan dit toernooi is gratis en het prijzengeld wordt van het inschrijfgeld betaald. Het is dus voornamelijk voor de gezelligheid en de eer, en de beker uiteraard !!

Opgeven kan door een mail te sturen met je naam en eventueel rating naar secrsvo2016@outlook.com